Storing


storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl


Indien u een storing of een probleem ondervindt in de website/webshop/systemen, volg dan het onderstaande stappenplan.

Stap 1: Is uw website onbereikbaar?


Is uw website onbereikbaar?


Als uw website onbereikbaar is moet u een melding van uw browser krijgen waaruit u kan afleiden dat de webpagina niet beschikbaar is. Als u een soort gelijke melding krijgt neem dan contact op met uw webhosting leverancier. (als wij uw webhosting leverancier zijn stuur dan een e-mail naar storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl.

Is uw website wel bereikbaar?


Ga dan door naar stap 2. U kunt dit voor de zekerheid checken via de website ishetonline.nl.

Stap 2: Foutmeldingen


Hieronder staan enkele foutmeldingen omschreven, en wat hierbij te doen:

403 ERROR:


Neem contact op via storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl.

404 ERROR:


De webpagina is niet gevonden, controleer of u de pagina via een CMS systeem verwijderd heeft of als de link naar de pagina recent gewijzigd is, als dit niet het geval is neem dan contact op via storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl. Als u deze foutmelding in uw CMS systeem krijgt neem dan ook contact op via storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl.

MSQL-fout/Database-fout:


Neem onmiddellijk telefonisch contact op met Rietberg Webdesign, als het niet lukt om telefonisch contact op te nemen stuur dan een e-mail naar storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl en vermeld de foutmelding.

Overig:


Neem telefonisch contact op of een e-mail aan storing[apenstaartje]rietbergwebdesign[punt]nl en stuur de foutmelding mee!